Thursday, September 24, 2009

RealDoll.com

Do you miss someone to be close to? Just want to feel that person next to you who you can conveniently bend into every position imaginable and have your way with?

You can now specify everything from skin colour to the size of penis and breasts (one size larger for only an additional $850). Order NOW and you can get own doll with elf ears, tan lines, or even as a hermaphrodite!

Additional items you may want to look at are Recore Kits, repairing kit for vaginal and anal internal tears, extra faces and extra eyes. You may also need a Second-hand Doll Kit if you have a doll bought used, or in case you want to swap with your friends!

Female versions start at $5,900,male versions at $6,900.


*** September Specials ***


Order a RealDoll, RealDoll2 or Male RealDoll2
and get a FREE
FACE!!

4 comments:

  1. Anonymous11:05 PM

    Du skriver om hetrofili, (etter hva jeg har oppfattet). Hva synest du om Lesbiske/homo og bifili?
    Hvordan ville du reagert om eit søsken/forelder hos deg hadde komt med utalesen om at de var det?
    Kan du ikkje skrive litt om det? :)

    ReplyDelete
  2. Skrive noe litt mer intelligent og innholdsrikt enn de siste postene, mener du? Det kan jeg selvsagt gjøre :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:00 AM

    Men det eg lurer på ditt syn på homofili/bifili. Du skriver bare om hetroe. Grunnen er vell at jeg selv er bifil, og enda i ein grei ung alder. Men reaksjonene rundt i Norge ang. dette temaet er rasistisk, men også mye positivt. Så hva hadde vert din reaksjon om en av dine nermeste var bifil/homofil, du har vell søsken/foreldre/nære slektninger eller venner?

    Snublet tilfeldig over bloggen og begynte å lese. Liker innleggene!

    ReplyDelete
  4. Jeg tenkte å skrive litt mer om dette i en egen post... ganske kort her og nå kan jeg vel si at fokuserer på hetrofile fordi det er det jeg er selv, og det hadde nok blitt vanskelig for meg å se ting fra et "homofilt/bifilt perspektiv"... og helt ærlig hadde jeg ikke tenkt på at jeg "høres så hetrofil ut" :)

    Om søsken, slektninger eller venner hadde fortalt at de var homofile hadde jeg nok blitt overrasket dersom jeg aldri hadde tenkt tanken før. Man ser liksom for seg noe i mange år og får så vite at slik er det ikke, og slik kommer det aldri til å bli. Men å bli overrasket er jo langt fra å bli skuffet eller mene noe negativt.

    For meg har det ikke noe å si om man er hetro, homo, bi eller noe annet. Men (og det er et stort men) - det med foreldre er vanskelig. Det ville si å bryte opp familien, å se foreldre flytte hver til sitt, at alt man vokse opp med forsvant... Hadde det vært verre å få vite at en av foreldrene var sammen med noen av samme kjønn, enn med noen av motsatt? Ikke sikker. Rart, ja. Men det verste ville nok vært at familien ikke lenger eksisterte slik den en gang var. Samtidig må jo folk gjøre det som gjør en lykkelig, så lenge man tenker på hvordan ens handlinger påvirker andre.

    Jeg skal prøve å skrive et innlegg snart, så får du kommentere der også om jeg ikke får med alt du lurer på :)

    ReplyDelete


Please leave your name in the dropdown box.